středa 13. června 2012

Recenze: Oriflame Lash Extreme Maskara

Přináším vám recenzi na řasenku Lash Extreme od Oriflame.
Mám krátké a poměrně světlé řasy, tudíž pro své řasy potřebuji pořádnou vzpruhu. Dlouho jsem hledala a sháněla nějakou řasenku, která by vyhovovala mým požadavkům. 
Jednou jsem si v katalogu Oriflame objednala Lash Extreme a upřímně jsem byla hodně překvapená. Krásně protáhne řasy, zvýrazní je nádherně černou barvou a navíc nedělá žmolky. Řasy vypadají mnohem delší.
Navíc je cenově dostupná -stojí do 100 Kč,-, ale často jsou na ni poslední dobou slevové akce :)
Mohu doporučit! ;)

Jaké máte zkušenosti s řasenkami a co vám vyhovuje? :)

1 komentář:

  1. vyzerá kvalitne! :-) ja nemôžem používať maskaru hlavne preto že mám alergiu, takže neviem sa podeliť o svoje "zážitky". :D

    OdpovědětVymazat